Oferta de treball

Foto-Hospital-de-Martorell-Capçalera_1920px

Administratiu/iva d’admissions i programacions (Ref. ADMIN 11/25)

Descripció:

Dins de la Direcció Economicofinancera i de Gestió, a l’equip d'Admissions i Programacions, la persona seleccionada tindrà com a missió realitzar les activitats administratives bàsiques sota supervisió i segons les indicacions del seu responsable, donant suport a l’equip tècnic i/o directiu en la realització del treball diari.

Funcions:

  • Prestar l’adequada atenció presencial i/o telefònica a l'usuari, familiars i acompanyants.
  • Realitzar els treballs administratius bàsics propis de la seva unitat organitzativa i sota la supervisió del seu responsable.
  • Elaborar documents, informes, presentacions etc.
  • Introducció de dades en el sistema informàtic, arxiu, gestió documental general (registre ingrés, gestió ambulàncies...).
  • Realitzar tasques administratives de caràcter general.
  • Qualsevol altra responsabilitat o funció que li sigui indicada dins de les pròpies de la seva categoria professional.

Requerim:

  • Formació Professional II o Cicle Formatiu Grau Superior Administratiu.
  • Valorable experiència en un lloc de treball similar.
  • Valorable experiència en el sector sanitari.
  • Informàtica nivell usuari.
  • Català i castellà parlat i escrit.
  • Disponibilitat horària.
  • Treball en equip, resolució de conflictes, actitud conciliadora, actitud positiva davant el canvi.

Oferim:

  • Horari rotatiu en torn de matí/tarda/nit.
  • Incorporació immediata.



Les persones interessades en l’oferta de treball ompliu el formulari, adjunteu el vostre currículum i envieu la sol·licitud.




    Els camps obligatoris estan marcats amb (*).

    Responsable: FUNDACIÓ HOSPITAL SANT JOAN DE DÉU DE MARTORELL

    Consento que la FHSJDM tracti les meves dades amb la finalitat de gestionar els processos de selecció de treball de l’entitat *

    He llegit i accepto la Política de Privacitat *

    Tornar al llistat de Places vacants a la FHSJDM