Administratiu/iva de Planilles (Ref. 687)
Descripció:
Dins de la Direcció de Persones, a l’equip d’Administració de Personal i en dependència de la Coordinadora d’Administració de Planilles, la persona seleccionada tindrà com a missió, el seguiment i suport de les planilles de les diferents àrees, serveis i direccions, així com administració i seguiment dels permisos de professionals de les Entitats (Hospital, Residència i ANS).
Funcions:
- Revisió de l’acompliment de la normativa vigent a conveni d’aplicació a cadascuna de les entitats en els calendaris.
- Creació de les “cadires” de professionals dintre de la plataforma de gestió (Integhro / BOLD) de planilles de l’entitat per les diferents àrees, serveis i direccions.
- Seguiment administratiu de les planilles i calendaris.
- Seguiment administratiu de la sol·licitud de permisos de les persones treballadores de l’àrea, servei o direcció sota el seu seguiment de planilles i comprovació dels justificants.
- Seguiment administratiu dels models de contractes de la plantilla de l’àrea, servei o direcció sota el seu seguiment de planilles.
- Seguiment administratiu de les incidències.
- Totes aquelles funcions administratives necessàries en la funció i sol·licitades pels comandaments de la Direcció de Persones.
Requerim:
- Titulació en formació professional d’Administració.
- Informàtica a nivell usuari. Ideal coneixements de BOLD / Integrho.
- Català parlat i escrit nivell C.
- Valorable experiència en administració sector sanitat.
Oferim:
- Horari de 7.30 h a 15.00 h de dilluns a divendres.
- Incorporació immediata.
- Jornada del 100%.
- Contracte 6 mesos + possibilitat de contracte indefinit.
Les persones interessades en l’oferta de treball ompliu el formulari, adjunteu el vostre currículum i envieu la sol•licitud.