Administratiu/iva gestió de recursos (Ref. 658)
Descripció:
Dins de la Direcció de Secretaria de Direcció i de la Direcció Economicofinancera i Gestió, la persona seleccionada tindrà com a missió, donar suport als diferents departaments segons les necessitats demandades.
Funcions:
- Classificar, organitzar i mantenir actualitzada la documentació de l'empresa, incloent contractes, informes i registres diversos.
- Ser el punt de contacte inicial amb clients, proveïdors i altres contactes externs, gestionant trucades, correus electrònics i consultes de manera eficient.
- Coordinar horaris, organitzar reunions, viatges i altres esdeveniments, assegurant una planificació precisa.
- Brindar suport a equips interns, preparar informes, redactar corresponents, gestionar despeses i coordinar tasques diverses.
- Garantir una difusió efectiva de la informació interna mitjançant comunicacions pertinents.
- Donar suport al departament d’admissions i de programacions.
- Donar suport al departament económicofinancer.
Requerim:
- Titulació en formació professional d’Administració.
- Informàtica a nivell usuari.
- Català parlat i escrit nivell C.
- Valorable experiència en administració sector sanitat.
Oferim:
- Horari de 8h a 15:15h de dilluns a divendres.
- Incorporació immediata.
- Jornada completa del 100%.
- Contracte indefinit.
Les persones interessades en l’oferta de treball ompliu el formulari, adjunteu el vostre currículum i envieu la sol·licitud.