Oferta de treball

Foto-Hospital-de-Martorell-Capçalera_1920px

Administratiu/iva gestió de recursos (Ref. 658)

Descripció:

Dins de la Direcció de Secretaria de Direcció i de la Direcció Economicofinancera i Gestió, la persona seleccionada tindrà com a missió, donar suport als diferents departaments segons les necessitats demandades.

Funcions:

  • Classificar, organitzar i mantenir actualitzada la documentació de l'empresa, incloent contractes, informes i registres diversos.
  • Ser el punt de contacte inicial amb clients, proveïdors i altres contactes externs, gestionant trucades, correus electrònics i consultes de manera eficient.
  • Coordinar horaris, organitzar reunions, viatges i altres esdeveniments, assegurant una planificació precisa.
  • Brindar suport a equips interns, preparar informes, redactar corresponents, gestionar despeses i coordinar tasques diverses.
  • Garantir una difusió efectiva de la informació interna mitjançant comunicacions pertinents.
  • Donar suport al departament d’admissions i de programacions.
  • Donar suport al departament económicofinancer.

Requerim:

  • Titulació en formació professional d’Administració.
  • Informàtica a nivell usuari.
  • Català parlat i escrit nivell C.
  • Valorable experiència en administració sector sanitat.

Oferim:

  • Horari de 8h a 15:15h de dilluns a divendres.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada completa del 100%.
  • Contracte indefinit.



Les persones interessades en l’oferta de treball ompliu el formulari, adjunteu el vostre currículum i envieu la sol·licitud.




    Els camps obligatoris estan marcats amb (*).

    Responsable: FUNDACIÓ HOSPITAL SANT JOAN DE DÉU DE MARTORELL

    Consento que la FHSJDM tracti les meves dades amb la finalitat de gestionar els processos de selecció de treball de l’entitat *

    He llegit i accepto la Política de Privacitat *

    Tornar al llistat de Places vacants a la FHSJDM