Administratiu/iva de Planilles (Ref. ADMIN 2/25)
Descripció:
Dins de la Direcció de Persones, a l’equip d’Administració de Personal i en dependència de la Coordinadora d’Administració de Planilles, la persona seleccionada tindrà com a missió el control i seguiment dels conceptes laborals planificats als calendaris (planilles) del col·lectiu de professionals de les Entitats i suport a les diferents àrees, serveis i direccions en l’administració de les planilles.
Funcions:
- Revisió de les planilles envers a la planificació realitzada pels comandaments a cada àrea, servei i direcció dins de la plataforma de gestió de calendaris (Integhro / BOLD).
- Creació de les “cadires” de professionals dintre de la plataforma de gestió (Integhro / BOLD) de planilles de l’entitat per les diferents àrees, serveis i direccions.
- Seguiment de les planilles i calendaris envers a la planificació i canvis en la programació realitzada pels comandaments en cadascuna de les àrees i/o serveis i/o direccions de l’entitat.
- Seguiment de la sol·licitud de permisos de les persones treballadores de l’àrea, servei o direcció sota el seu seguiment de planilles i comprovació dels justificants.
- Seguiment de les jornades de treball per la preparació i realització de les novacions.
- Seguiment i control de les incidències per la validació per part de comandament corresponent abans del traspàs a nòmina per la seva liquidació.
- Atenció i resolució de dubtes envers la planilla i calendaris de professionals dintre de l’àrea, servei o direcció corresponent en el seu seguiment d’administració de planilles.
- Elaboració dels llistats d’excedent horari.
- Tancament de calendari i traspàs de vacances pel càlcul de la quitança.
- Acompliment i seguiment dels criteris establerts a l’acreditació hospitalària relatius a l’àrea d’aplicació.
- Acompliment de la normativa del Pla de Prevenció dins dels equips de la Direcció Assistencial.
- Totes aquelles funcions necessàries en funció de les necessitats de l’àrea d’Administració de Persones i de la Direcció de Persones en general.
Requerim:
- Grau mig o superior en Administració.
- Valorable experiència en un lloc de treball similar.
- Es valorarà coneixements en l’àmbit d’administració laboral.
- Es valorarà experiència en gestió i control de calendaris i agendes.
- Informàtica a nivell mig-avançat en eines de gestió i ofimàtica (Excel).
- Valorable coneixements del programa BOLD.
- Català i castellà parlat i escrit.
Oferim:
- Horari en torn de matí.
- Incorporació immediata.
- 2 posicions a cobrir.
Les persones interessades en l’oferta de treball ompliu el formulari, adjunteu el vostre currículum i envieu la sol·licitud.