📣SAVE THE DATE: 10a. Edició del Congrés d’Experiència de Pacient!

02 juliol 2026 | Àrea professional

Millorar l’experiència del pacient és un repte compartit. Per això us animem a participar en la 10a edició del XPATIENT BARCELONA CONGRESS
📅 Data: 19 de novembre de 2026
🕘 Horari: De 9:00 h a 17:00 h
📍 Lloc: Parc Sanitari Sant Joan de Déu (Sant Boi de Llobregat)

Una jornada de trobada, reflexió i intercanvi d’experiències per avançar cap a una atenció sanitària basada en el valor, amb el pacient i les seves famílies al centre.

Durant el congrés s’abordaran temes clau com:
🔹 L’atenció basada en valor i l’experiència del pacient al territori.
🔹 L’impacte de la tecnologia, la innovació i la transformació digital en l’atenció sanitària.
🔹 Espais de debat i aprenentatge entre professionals, pacients, persones cuidadores, investigadors i gestors.

La participació és gratuïta i oberta a tots els perfils interessats.

👉 Inscriu-te: https://inscripcions.pssjd.org/Inscripciones/Registrar?cursoJornada=260J09


💡 Tens un projecte innovador relacionat amb l’experiència del pacient? Presenta’l aquí: https://forms.cloud.microsoft/pages/responsepage.aspx?id=Qfd_ZuT7i0aVP_w82AGuNIpXk7OK3UNEjD-9wWjBuKFUOE5ZRzJGVkRCTUVQQk0xSFQ1TzdPR1ZQMC4u&route=shorturl

El congrés està impulsat per l’Associació d’Entitats i Professionals per a l’Avaluació de l’Experiència del Pacient (Comunitat XPA) formada per més d’una vintena d’institucions del sistema de salut de tot el territori de la qual el nostre hospital en forma part.

#XPA #XPABarcelonaCongress #ExperiènciaDelPacient #Innovació #TransformacióDigital #Salut #FHSJDM

Loading...