Avui, 20 de juny, la Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (FHSJDM) ha acollit la II Jornada d’Urgències del Baix Llobregat Nord, una trobada que ha reunit més de 80 professionals sanitaris amb l’objectiu de reforçar el coneixement i l’abordatge de les urgències més freqüents al territori.
L’esdeveniment ha estat liderat pel Dr. Pablo Escánez, cap de servei d’Urgències de la FHSJDM, i ha comptat amb la participació de professionals d’atenció primària, urgències hospitalàries, àrees de subaguts i atenció intermèdia, urgències psiquiàtriques i el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM).
Durant la jornada s’han treballat i debatut temes clau com:
El Dr. Escánez ha destacat el valor estratègic de la jornada: “Aquest tipus de trobades contribueixen a enfortir la xarxa de professionals del territori i a generar un espai comú per compartir coneixement, experiències i millorar circuits d’atenció urgent. És una oportunitat per avançar conjuntament com a sistema de salut.”
Amb aquesta iniciativa, la FHSJDM reafirma el seu compromís amb el desenvolupament professional i la qualitat assistencial al Baix Llobregat Nord.
Fundació Hospital
Sant Joan de Déu de Martorell
Av. Mancomunitats Comarcals 1-3
Martorell (08760)