L’equip d’infermeria de la FHSJDM comparteix experiència en humanització a les Jornadas Nacionales de Enfermeras Gestoras

09 abril 2026 | Àrea professional

La Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (FHSJDM) ha participat recentment a les Jornadas Nacionales de Enfermeras Gestoras: Humanismo Tecnológico, organitzades per la Asociación Nacional de Directivos de Enfermería (ANDE) el passat mes de març a Palma de Mallorca.

En el marc d’aquestes jornades, la FHSJDM va presentar el pòster “Dirección de Enfermería líder en la política de humanización en un hospital comarcal”, centrat en el paper clau del lideratge infermer en el desplegament d’estratègies d’humanització en l’àmbit hospitalari.

L’equip autor del treball està format per Àngels Delgado, directora d’Infermeria; Gemma Margarit, cap d’Àrea de Formació, Docència i Recerca de la Direcció d’Infermeria i Sílvia Sancliment, subdirectora d’Infermeria.

La participació en aquest tipus de trobades professionals permet compartir experiències, generar coneixement i incorporar noves perspectives que contribueixen a la millora contínua de l’atenció als pacients.

En aquest sentit, el model d’humanització impulsat des de la Direcció d’Infermeria de la FHSJDM posa el focus en una atenció centrada en la persona, integrant els valors assistencials amb els avenços tecnològics, i reforçant el paper dels professionals com a agents clau en aquesta transformació.

Amb aquesta participació, la FHSJDM reafirma el seu compromís amb la innovació, la humanització de l’atenció i el desenvolupament professional dels seus equips, així com amb la transferència de coneixement al conjunt de l’organització.