Participació de la FHSJDM a la II Jornada d’Actualització Clínico-Terapèutica organitzada per l’Hospital General de Granollers

03 novembre 2025 | Àrea professional
FHSJDM

La Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (FHSJDM) va participar a la II Jornada d’Actualització Clínico-Terapèutica, celebrada a  l’Aula Magna de l´Edifici Coneixement de l’Hospital General de Granollers el passat 24 d’octubre.

La jornada va comptar amb la participació de la Dra. Yolanda Pretel Rodríguez, adjunta del Servei de Medicina Interna de la FHSJDM, que va moderar la primera taula rodona del programa.

Aquesta primera sessió va incloure tres ponències d’alt nivell:

FHSJDM

Novetats en antibioteràpia
Dr. Mariano Sasiain, Servei de Medicina Interna, FHSJDM

Malalties emergents: què hi ha de nou?
Dr. Alex Almuedo Riera, Servei de Salut Internacional, Hospital Clínic de Barcelona – ISGlobal

Més enllà del còlon irritable. Diagnòstic i maneig del SIBO i de les intoleràncies alimentàries
Dra. Blanca Verdura Pi, Servei d’Aparell Digestiu, Hospital General de Granollers

La FHSJDM continua així reforçant el seu compromís amb la formació continuada, el treball en xarxa i la difusió del coneixement científic entre professionals de la salut.